AziziyeBelediye Başkanı Emrullah Akpunar, ilçedeki ilk kapalı “Semt Pazarı ve Otopark” inşaatına başladıklarını ifade etti.
Hem seçim sürecinde hem de sonrasında Aziziye’de yaşayan vatandaşların talep ve önerilerini tek tek not aldıklarını, dikkatle değerlendirdiklerini ifade eden Başkan Emrullah Akpunar, semt pazarı ve otopark yatırımının duyurusunu sosyal medya hesabından yaptı.
Başkan Akpunar, yaptığı paylaşımda; “Aziziyeli hemşehrilerimiz ister de, biz yapmaz mıyız? Bu doğrultuda ilçemize kazandıracağımız ilk kapalı “Semt Pazarı ve Otopark” inşaatına Saltuklu Mahallemizde bugün itibariyle başladık. Çok büyük bir ihtiyaca cevap verecek olan pazar ve otopark kompleksimiz, en kısa sürede Aziziyeli komşularımızın hizmetinde olacak. İlçemize hayırlı, uğurlu olsun.” ifadelerini kullandı. – ERZURUM
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
3
DİPLOMASİDE STRATEJİK BİR KOORDİNATÖR NASIL OLUNUR
7666 kez okundu
4
SanalNumara.org ile Güvenli, Hızlı ve Pratik SMS Onay Çözümleri
5782 kez okundu
5
İsviçre turu
5776 kez okundu